Tvååringen!

Nu har Wilma fyllt två år! Hon börjar verkligen bli stor och hon utvecklas rätt mycket nu. Vi hade kalas i söndags och jag tror Wilma var nöjd med sin dag!:) mycket fina paket fick hon. Vi hade önskat oss bidrag till lekstuga och hon fick en del pengar till det. Så nu börjar vi planera lite för att bygga lekatuga. Ska bara komma ifatt lite på framsidan innan vi påbörjar nästa projekt. Känns ju som att båda tjejerna kommer vara hemma en del nu när det blir behandling igen så då vill vi att dom ska ha något att leka med på tomten. Speciellt wilma som kommer behöva stimuleras och leka av sig.

Emma L hade varit jättesnällt och bakat alla kakor till oss. Att ha en sådan vän i sitt liv är helt underbart. Hon tänker på allt och bara säger att hon ska göra saker utan att fråga riktigt. Det är skönt för hon ger mig ingen möjlighet att tacka nej! Precis vad man behöver när man inte har ork att be om hjälp! Tusen tack!!
Vi hade tänkt ha lite mimmitema på kalaset då Wilma älskar Mimmi just nu. Så vi hade beställt saker till det och saker till en Mimmi tårta. Men så kom paketet inte fram i tid så dagen innan fick jag komma på en nödplan. På söndagsmorgonen lyckades jag fixa två tårtor och hon sa Mimmi när hon såg den så då blev den nog godkänd.

Annars så står det ganska still mdn allt annat. Läkaren ringde igår och dom vill invänta svar från lumbalfunktionen också innan de bestämmer sig för hur de ska behandla. Och det kan ju ta ett par veckor till innan vi har svar på det. Så kanske någon månad till innan behandling sätts in. Är ganska jobbigt att gå och vänta på det bara men samtidigt skönt att få lite extra tid. Idag ska jag iväg och prata för första gången. Ska bli skönt att få lite stöd och jag hoppas det ska kännas bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0