Jultider

Ville bara titta in och uppdatera lite. Jag är fortfarande väldigt trött och skriver därför inte så mycket här. Nu har jag varit hos läkaren och tagit prover så vi får se om där är något som förklarar tröttheten. 


För övrigt är det bra med oss alla. Alicia har ju börjat på underhållsbehandling och kämpar på med det. Hon är trött men annars klarat sig bra. Nu har hon haft rejäl hosta i ett par veckor som inte vill ge med sig men mår bra annars. 

Andra advent och jultiderna är ganska känslosamma för mig. Jag älskar julen verkligen och hela december månad. Men för tre år sedan fick december och jultid en annan känslosam betydelse också. Det är hela den tiden vi kämpade för att få veta vad som var fel med Alicia. Den 18:e december fick vi veta att hon hade en tumör. Massa datum nu i december som har satt sig fast i minnet och det är svårt att inte tänka på alla stunder,undersökningar, besked och annat jobbigt som hände för 3 år sedan. Ver att vi fick permission o kom hem kl 23 på lillejulafton. Så som sagt så är det så blandade känslor hela december men vi försöker att mest njuta av myset som december innebär.. 

God Jul på er♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0