Hemsk mardröm

Igår var robin iväg på svensexa.. på kvällen var Emma här en sväng och åt middag. Ja och tjejerna kollade lite film sen o dom somna gott i soffan. Sen kröp jag upp i sängen o la mig runt 23. Jag kom in på en sida om en tjej på ca 4 som gick bort i cancer nyligen. Hade följt dom en liten stund och detta berörde mig otroligt mycket. Nu hade dom haft begravning och jag såg bild på den lilla kistan... blev tårögd och orkade inte läsa mer så jag la mig o försökte somna då jag var väldigt trött. Kunde inte somna på en timme.. låg o tänkte på allt möjligt och hade nog svårt o koppla av. Ja är ganska mörkrädd och inte van vid att sova utan Robin hemma. Tillslut lyckades jag slumra till.. vakna strax senare av att wilma låg i mim säng o robin kom hem. Somna om igen och sen en knapp timme senare ligger jag och storgråter i sömnen. Jag märker hur jag gråter men kan inte riktigt vakna ur drömmen helt.. ja drömmer om den lilla kistan. Ja drömmer om att det var Alicia som hade gått bort, att det va hon som låg i kistan och att hennes hjärta inte slog mer. Jag hade sån panik i drömmen och fick knappt luft.. kan knappt skriva det här ens. Jag fortsatte att gråta rejält och inser att det bara var en dröm... gråten släpper inte och jag kunde inte släppa tanken på att för mig var detta en dröm. En fruktansvärd dröm som kag säkert kommer minnas i hela mitt liv.. men för den andra tjejens föräldrar och många andra föräldrar vaknar dom aldrig ur sin mardröm. Den fortsätter när dom vaknar och det gör så ont i mig.. 

Jag fick sätta mig upp och robin vakna för att jag grät så mycket. Han höll om mig hårt o länge och tillslut lyckades jag lugna mig. Men jag fick riktig panik och gick såklart in och kolla till Alicia. Det var så skönt att se henne ligga i sin säng och sova gott. De va så skönt och se henne andas. Wilma kunde ja njuta av att ha i sängen o höra hennes andetag. Jag tackade gud för att mina barn lever! 

Det tog lång tid innan jag kunde somna om och det blev inte mycket sömn inatt men det gör inte så mycket. Nu sitter kag i soffan med tjejerna vid mim sida och ser tv. Älskar så att höra dom prata, leka, busa o även bråka! 

Tack Gud för att mina tjejer får vara hos mig, ja tänker så på dom som inte har det så!♡♡♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0