Snart

I går ringde läkaren från Lund och meddelade att svaret från lumbalpunktionen hade kommit. Allt såg bra ut så det var jätteskönt. Nu väntar vi ytterligare lite till på att läkarna i Stockholmska bestämma sig för om, när och vilken behandling det blir. Vi vet ingenting än men det bör vara nära nu. Vi skulle förhoppingsvis få mer svar i veckan men det ver jag inte om vi kommer få. Varje dag är jobbig nu och känns som en evighet.

Idag var jag iväg till Emma några timmar och det gav mig massor av energi. Du är fantastisk gumman och det känns så bra att prata med dig, du vet vad du ska säga och vågar fråga om saker, tack!! Väldigt mysigt att få träffa lilla Malva också i lugn och ro, underbar liten tjej!

Så nu låter vi dagarna gå så få vi se när nästa besked kommer!



Kommentarer
Helena

Hej!

Du känner inte mig men jag följer din blogg och håller alla tummar för er! Vi har nyligen fått samma diagnos på vår 6-åriga Nils. Fick svar för drygt två veckor sedan och har ännu inte fått komma på några undersökningar. Håller med dig att väntan är olidlig. Jag tänker på er och går in varje dag och ser om du uppdaterat med något nytt positivt. Önskar er allt gott!//Helena

Svar: Hej!hoppas du ser mitt svar här. Du får jättegärna skriva till mig privat. Telefonnunmer 0733966622. Bara ring eller skicka sms. Första tiden är hemsk. Var bor du? Håller tummarna för er Nils! Finns inte så många med samma sjukdom så va inte rädd för att skriva, är värdefullt att ha någon att prata med.
Jessica

2016-09-29 @ 10:26:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0