Sparka på den som ligger

Va inne idag igen ju för behandling. Allt gick bra men hon ville inte riktigt idag heller. Nu är det gjort och vi får två veckors paus från sjukhus hoppas jag. Kom hem och hade fått brev från försäkringskassan... nu ansåg dom inte att jag skyddat min sgi och nu ska dom ta bort den så jag inte har rätt till ersättning om jag själv blir sjuk bl.a.
Enligt de uppgifter jag fått innan så har jag skyddat min sgi och jag har verkligen försökt göra detta i fyra år. NU ska dom börja bråka om detta. Två dagar gällde det bara dessutom. Dagar då alicia va på förskolan för att hon va pigg och orkade några timmar. Men verkar som att jag kan ansöka om detta nu i efterhand men som jag fått tillsagt flera gånger innan så behöver jag bara ersätta tre dagar i veckan då jag inte jobbade fulltid innan studierna. Ja detta är jättekrångligt och jag ska inte skriva ut allt här men jag är så trött nu. Nu känns det som att dom bråkar om allt och jag vet inte vad de ska hitta på härnäst. Nu ska detta handläggas igen och de ska titta på mitt ärende.. då hittar de väll något annat. Förstår ingenting och har ingen ork mer till detta nu. Längtar så till den dagen detta löser sig och allt är under kontroll. Nu vet jag inte hur jag ska göra för att göra rätt.. allt blir ju fel enligt dom fast jag gör som dom säger!



Kommentarer
Karin

Vet dom själv vad som sysslar med på försäkringskassan.
Kan verkligen undra.
😤Kram Karin

2016-10-30 @ 19:50:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0