Andra omgången cellgifter

Så har det gått tre veckor och det är måndag och dax för nya cellgifter. Första dagen av fyra avklarad... var nere i Lund idag och fick behandlingen. Gick bra och hon var lika duktig som vanligt. Hon imponerar på mig hela tiden. Men hon vet att oavsett hur mycket hon skiker, gråter och sparkar så måste hon gå igenom det så jag tror hon gett upp kampen och bara gör det nu. Hon gillar inte det men hon accepterar det. Typ som vi...
Hon har precis börjat bli lite piggare nu sista dagarna så ska man ge henne det igen och trycka ner henne. Känns så jobbigt och fel men hoppas hon slipper förkylning och andra infektioner nu så hon kan va så pigg som möjligt.

Nu sitter jag och ser sofias änglar, robin nattade wilma där uppe men har somnat tror jag. Lät honom få sova vidare denna gången. Brukar alltid väcka han men är nog trött idag så jag tänkte faktiskt också gå upp och lägga mig nu snart!

Idag fick jag det svart på vitt. Får ingen ersättning för vård av allvarligt sjukt barn. Så nu får jag vänta till 30:e november och ansöka om vårdbidrag då. Så sjukt så det är inte sant!:/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0