Tisdag

Godmorgon!
Ligger kvar i sängen och drar mig så länge som möjligt. Alicia ligger bredvid och sover o robin har gått upp med wilma. Igår va förskolan stängd så jag va själv med tjejerna. Vi åkte ner till järnvägsmuseet och lekte lite. Va lite orolig för o va själv där med dom men det gick hur bra som helst. Inget bråk och dom va lugna o gick o tittade och lekte i lekrummen. Så kul när de stunderna kommer. Dom har inte funkat ihop så värst bra sedan alicia började med behandlingen. Dels så blir ju alicia trött och får humörsvängningar av kortisonet och wilma testar vad alicia orkar och var gränsen går. Har lugnat sig lite nu när kortisonet är slut så jag hoppas det håller i sig.
Dock har ju hennes aptit försvunnit i samband med att kortisonet minskades och togs nu bort igår. Ätit dåligt några dagar och gått ner nästan ett kg igen. Hoppas verkligen jag får i henne näringsdryckerna nu så hon inte dalar ner mer.

Annars inte så mycket nytt som händer här hemma. Idag ska jag och alicia ha en dag tillsammans så det ska bli mysigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0