måndag

I helgen har vi varit uppe i de smålänska skogarna i stugan med våra vänner. Haft det jättebra och tjejerna har haft så kul. Alicia trivdes verkligen där och ville inte alls åka hem. Vi avslutade helgen med en dag på Astrid Lindgrens värld. Supermysigt och det är så kul att se blicken i tjejerna när dom ser pippi och Emil bl.a. 
Min mobil är full så tyvärr funkar det inte att lägga upp några bilder så dom får komma sen. 

Vi kom hem vid tio igår kväll ocj då blev wilma väldigt rosslig. Vakna inatt o då var hon jättevarm. Så nu är hon sjuk igen. Och Robin började få ont i magen i bilen hem och nu har han spytt hela natten. Jag vet inte ens vad jag ska säga. Förstår knappt hur det är möjligt. 

I morgon ska vi ner till Lund med Alicia. Utslagen i hårbotten har börjat komma tillbaka som hon hade med sin LCH.  Ringde läkaren och vi skulle komma ner så dom får titta på henne. Misstänker dom att det är sjukdomen så blir det nog biopsi och ev skelettröntgen för att se om den är på fler ställen i kroppen också. Är hennes sjukdom aktiv igen så blir det ju troligtvis behandling igen. Ja ni förstår kanske vilken process det drar igång. Alla undersökningar som ska göras.. väntan innan man vet något. Alla känslor kommer upp till ytan igen och hela kroppen bara skriker nej! Jag vill inte detta mer! Hon har precis börjat återfå sin energi. Så be nu till gud och håll tummarna för att det inte är hennes lch som blivit aktiv! Så i morgon är ett jobbigt besök för min del även om dom bara kollar på henne. Att åka ner för att utreda om hon fått återfall eller ej. Tur hon är så stark och duktig när det känns som att jag bryter ihop. Och eftersom att Robin nu blivit sjuk kan han inte följa med ner. Min trygga punkt, han som kan få mig att lugna mig.. han kan jag inte ha med mig och det är så jobbigt. Alla jobbar så nu får jag se om jag hittar någon som kan följa med eller om jag får ta det själv. 

Ja det blir jobbiga dagar nu framöver i väntan på svar... jag vill verkligen inte:/ 


Kommentarer
Sofia Mackintosh

Men usch, håller alla tummar och tår för att det inte är något. Lycka till

2016-07-04 @ 08:46:06
Karin

Tanken finns hos er lycka till karin

2016-07-05 @ 02:09:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0