tårtan

Tack för alla era fina kommentarer om tårtan! Jag gjorde den själv och klarar jag det så klarar alla det. Gjorde en väldigt enkel dekorering men det räckte väl för Alicia. Jag hade själv velat avancera mycket mer men jag har inte riktigt tiden till det just nu. När barnen är lite större så kommer jag säkert att göra det. Men jag älskar att baka och vill gärna göra egna tårtor när vi har kalas!;) 
Jag glömde ta kort när man skurit upp tårtan men inuti var det chokladbotten, vaniljmousse och hallonmousse. Till toppingen gjorde jag smörkräm med mintsmak. Många saker gick inte som jag ville men tiden fanns inte att rätta till det men jag tror den gick hem ändå:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0