söndag

Så var proteinveckan avklarad och jag har fixat det utan att fuska. Var en utmaning när jag i lördags var på babyshower och det bjöds på go mat och fika men jag fixade det och fick belöning med bra viktnedgång idag. Får se vad det landar på i morgon men jag är nöjd än i alla fall! En vecka kan göra så stor skillnad! I morgon får jag börja träna igen och det ska bli väldigt skönt faktiskt. Inte tidsmässigt då det tar emot att sticka när Robin kommer hem och men jag måste ta mig tiden. Ska försöka bli bättre på att komma ner på dagarna också. Är Alicia på förskolan så kan jag ju passa på att träna när Wilma vilar middag:) 

Tjejerna mår väldigt bra här hemma. Dom fortsätter hålla sig friska (bortsett från lite förkylningar) och vi njuter av varje dag det är så. Nu blir det en del pulkaåkning om dagarna och det är jättekul. Idag var Benson här och busade med oss! I förmiddags var Kajsa och Wilmer här hälsade på. Bus då också och båda tjejerna somnade gott ikväll;) 
ja Wilma blev ju i alla fall söt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0