omgång 2

Sedan början på december så la jag kost och träning åt sidan och valde att inte fokusera alls på detta. Jag har ätit gott och vad som faller mig in. All energi behövde gå åt att fungera kände jag då december var tufft psykiskt. Nu får jag sota lite för detta då det blev alldeles för många kg plus och det kommer ta flera veckor att komma tillbaka där jag var innan. Det är egentligen inte hela världen men det kändes så bra att ta hand om sig själv för en gång skull så jag ska tillbaka. Nu kör jag om dessa 12 veckorna som jag gjort en gång. De resulterade ändå med 12 kg minus så nu är jag väldigt motiverad att fortsätta igen. Får se om jag kommer vara lika strikt som jag var förra gången eller möjligtvis rubba på lite småsaker.. inte onyttiga alternativ alltså utan mest för att förenkla vardagen. 
Jag har så fruktansvärt lätt att gå upp i vikt men så här mycket trodde jag inte att man ens kunde gå upp på så kort tid så jag börjar tro något är fel på mig... men gjort är gjort och jag blickar framåt. Så nu har jag en vecka med endast protein och vitamintillskott framför mig. Inte det roligaste men så värt det. 

Robin börjar jobba idag så vi återgår till vår vardag igen. Även om vi har haft det jättebra så har jag längtat då jag är glad för vår vardag. Så länge vi slipper sjukhuset så är jag nöjd och trivs bra hemma! Vi har det så roligt och mysigt tillsammans så vardagen känns inte jobbig att återgå till!;) 


Kommentarer

härlig familj. Skönt att någon tycker om vardagen också. Du fixar säkert programmet igen men kanske man inte ska vara för sträng mot sej själv. Lycka till kramar Karin

2016-01-11 @ 19:11:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0