födelsedag och kalas!

Så har ju vår lilla älskling fyllt 3 år! Började dagen med sång, frukost och paket i sängen såklart. Sen hade vi en mysig morgon innan hon cyklade iväg på sin nya cykel till dagis och blev firad där. Hämtade henne och sedan åkte vi till leklandet med min familj. Vilken fart det var på 3-åringen!! Hon sprang och sprang och vi fick knappt stopp på henne. Så kul att se. På kvällen blev det middag och mys och jag tror hon hade en väldigt bra dag.

Igår hade vi kalas och hon hade ännu en toppendag! Så grymt mycket fina presenter fick hon. Mycket bus och fullt fart med kusinerna:) 
Alicia är inne i en period då allt ska vara blått. Hon hade önskat sig en blå cykel och så hittade jag en blå frost cykel. Jag kunde faktiskt inte låta bli att köpa den;) sen skulle även tårtan vara blå och då blev ju temat ganska enkelt, frost igen! 
Enkelt sätt att bli populär på!;)
sen fick hon en egen liten tårta att bära in själv (precis som hon själv önskat) så hon kunde få blåsa ut ljusen. Dock blev hon lite blyg och det var nog jobbigt med alla som tittade och fotade haha så hon fick lite hjälp med att blåsa ut ljusen av min kusin. 
Fick en härlig min av henne haha! Tack till er alla som kom, betyder så mycket att ni kommer och firar vår tjej! Och ni som var sjuka, vi får fira senare!;)


Kommentarer

Häftig tårta hade du gjort den själv

Svar: tack, ja den är hemmagjord!;)
Jessica

2016-01-31 @ 19:56:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0