dagen innan...

I morgon är det dax. En behandling till. Men inte vilken som helst. Det är den sista!!! I alla fall vad vi hoppas på. Om allt ser ut som läkarna förväntar sig på röntgen om några veckor så är detta den sista nu. Det är så skönt och bara att kunna säga det är otroligt härligt. Men jag måste säga att oron är där, jag låter kanske negativ men jag kan inte riktigt ta in att det är sista. Jag har sådan rädsla för att det ska dyka upp igen och att vi måste göra om hela resan igen, och kommer vi i såfall klara oss lika bra då som nu. Ja ni förstår säkert att tankarna kan springa iväg hur mycket som helst men jag försöker stoppa dom. Stoppa när jag känner glädje och inte oroar mig för det är så jag vill känna bara! 
Men när man vet att hon har en sjukdom som hon kommer ha hela livet och som kan gå i skov så har vi ingen aning om hur framtiden ser ut och hur mycket hon kommer bli påverkad av sin sjukdom. Den är så lurig och känns som att ingen har riktigt koll på den faktiskt. Jag hoppas att vi är en av de som bara behöver en behandling och sen är det bra, för alltid!! 

Jag känner mig ganska tankspridd inför i morgon. Lite stressad och inte koll på något riktigt. Har fixat lite presenter till läkare och sköterskor nu ikväll i alla fall, dom har ju varit helt fantastiska där nere! Det hjälper mycket när man går igenom något sådant och tvingas vara på en sådan avdelning. Det är mycket jobbiga intryck och tankar som kommer så då behövs lite positiv personal som livar upp och det är vissa bra på, andra kanske mindre bra men dessa människor finns väll alltid. Dock kan jag undra ibland hur man kan få en anställning på en sådan tung avdelning.. Men de som vi har kontakt med och tar hand om Alicia är i alla fall underbara!

Tror jag ska gå och lägga mig då jag inte får något vettigt gjort och tankarna börjar snurra iväg! Bättre med lite sömn så är det full fart i morgon igen! 
Håll nu tummarna för lilla Alicia♡
idag fyller vår lilla älskling fyra år btw! Han är väll allt bra söt?:) världens snällaste med barnen är han också!!


Kommentarer
Sofia Mackintosh

Stort lycka till imorgon! Vi håller tummarna för er! Kramar

Svar: tack snälla!!♡
Jessica

2016-01-20 @ 21:55:14

Hoppas allt går bra stor kram av Karin.

Svar: Ja allt gick bra! ska uppdatera sen!;) kram
Jessica

2016-01-21 @ 17:48:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0