Bad!

Idag vågade vi oss iväg till ugglebadet för att bada lite. Vi har inte varit på ett badhus i år pga smittorisken men idag vågade vi oss iväg. Och så glad jag är för att vi gjorde det. Jag såg en ny sida av Alicia idag. En frisk sida där hon var som vilken 3-åring som helst och hoppade, skrev av lycka och var överallt. Hon hade så grymt kul att jag aldrig ville åka hem egentligen. Hon hade sina armpuffar på sig och då kunde hon "simma" själv. Den blicken hon fick när jag släppte var helt otrolig. Hon trodde verkligen att hon skulle sjunka men så kunde hon själv och hon bara skrattade och skrattade när hon sprallade på i vattnet. Hon var inte rädd för något och blev aldrig trött. Båda åkte vattenruschkanorna och vi visste ju att Alicia gillar det men Wilma var vi lite osäkra på. Men hon gapade stort och var glad när hon plaskade i vattnet. Detta måste vi göra om snart och det ska bli så skönt att kunna göra sådana här saker utan att tänka på smittor sen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0