måndag

Vaknade upp och var så glad för jag skulle tillbringa dagen med Malin och Benson idag. Bestämde att vi skulle åka till busfabriken i Helsingborg så att alla får leka av sig. Kändes så skönt att komma iväg på det för wilma är så grinig och hon har bara velat gosa eller bli buren hela morgonen. Så skulle bli perfekt att verkligen aktivera henna idag. Vi gör oss alla i ordning och dom var så vardagsfinklädda och Alicia med sina fina flätor. Kände att det skulle bli en bra dag! Tar oss ut till bilen och precis när jag ska låsa upp så kräker Alicia. Bara till att vända in igen och hon blev så besviken för jag hade ju berättat vart vi skulle. Jag är i alla fall glad för att vi inte hann hoppa in i bilen! Så nu isolerar vi oss igen och hoppas att det inte blir mer och att vi andra klarar oss! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0