fredag!

För ett par dagar sedan så sa Alicia att hon hade ont i ryggen. Reagerade såklart men försökte finna en förklaring till det. Hon hade inte slagit sig och såg inget märke men tänkte att det var nog bara tillfälligt. I morse när hon åt frukost så klagade hon igen på smärta i ryggen och har gjort några gånger nu på morgonen. Jag ser fortfarande inget märke och nu är det svårt att inte vara orolig. Har klämt och känt igenom henne men känner inget konstigt tack och lov. Men jag vet inte.. logiskt så borde det inte vara något. Cellgifterna verkar ju än och det ska inte komma på några andra ställen då. Hon kanske bara har fått för sig att hon har ont? Åh jag blir knäpp! Ska jag ringa Lund, vi ska ju ner på röntgen på måndag och då hade dom lika bra kunnat röntga ryggen också bara för att vara på säkra sidan. Men jag känner mig faktiskt som en riktigt nojig mamma om jag ringer och be dom röntga ryggen för att hon sagt att hon haft ont några gånger. Ska ha lite is i magen under dagen och se hur vi gör. Hon är ju pigg och rör sig som vanligt i alla fall. 

I går skulle vi ha varit nere i Lund för behandling om vi hade fortsatt. Va så skönt att kunna vara hemma och ha en bra dag istället!! 
Idag ska mina föräldrar passa barnen lite så ska jag med mina syskon till Ikea/Väla en sväng. Lyx att kunna gå i lugn och ro;) 
lilla mogge får också vara med på bild ibland♡


Kommentarer
Sofia Mackintosh

Lycka till imorgon! Vi håller tummarna för er. Kramar från oss

2016-02-14 @ 19:44:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0