Sjuk

Så blev jag dålig. Hosta, feber och värk i kroppen. Jag klarar mig och vet att jag snart blir bra igen. Men vi hade precis kommit hem från sjukhuset när jag började känna mig dålig. Nu måste jag hålla avstånd till barnen. Har vi tur räcker det att jag håller mig i sovrummet. Accepterar barnen inte det får jag nog va hos mamma o pappa ett par dagar. Vill verkligen inte att barnen ska bli sjuka. Men är svårt att hålla avstånd när dom vill gosa. Har ju knappt träffat Wilma på hela veckan och har längtat så efter att få krama henne. Nu får jag backa igen och det är inte svårt för henne att förstå. Det är så sjukt jobbigt det här men vill ju inte att alicia ska behöva vara inlagd mer nu och må dåligt... 


Ibland är livet verkligen på topp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0