Piggare

Äntligen har det vänt. Jag mår bättre och tjejerna får vara hemma igen. Idag kunde Robin börja jobba igen. Jag och tjejerna tar en lugn dag hemma tror jag. Kan nog va en utmaning att orka ta mig igenom dagen själv idag. Även om jag mår bättre så är jag rätt trött. Mest fysiskt.. kroppen orkar inte så mycket. Speciellt inte styrkan.. musklerna är extremt trötta. Så kör en mysdag! 


Igår missade tjejerna luciafirandet på förskolan. Väldigt tråkigt för dom hade såklart sett fram emot det. Men vi vågar inte riskera att Alicia ska bli sjuk nu igen. Dom fick lussa för mormor/morfar/ farmor och min farmor istället och det var dom nöjda med. 



Kommentarer
Karin

Det är den sötaste lucia och tomtemor jag sett på länge
Kramar💕

2016-12-14 @ 21:14:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0