Influensan

Så har jag förstått att det är influensa som jag har fått. Mått ganska dåligt några dagar men idag har jag varit feberfri än så länge. Nu hoppas jag att det håller i sig. Är så typiskt för jag tänkte vaccinera mig idag just för att undvika detta och riskera att smitta Alicia och Wilma. Det är ju det värsta med allt detta, att veta att hon kan ha riskerats att smittats och behöva bli inlagd igen.. och att inte få träffa tjejerna. Wilma saknar jag enormt mycket. Alicia också såklart men jag har fått så mycket tid till henne men Wilma har jag knappt träffat. 

Dom har fått vara hos mamma och pappa nu i några dagar och vet inte när jag ska våga låta dom komma hem. Robin är också där så jag är själv hemma. Riktigt tråkigt faktiskt. 

Dessutom går det kräksjuka på förskolan nu så vågar inte ha tjejerna där heller. Är Lucia i morgon och det kommer ju jag missa. Antagligen vågar vi nog inte ens skicka dit tjejerna heller så dom också missar det. Får hålla ett eget luciatåg kanske. 

Jag måste ju erkänna att denna veckan varit väldigt tuff.. suger rent ut sagt!! Jag ber verkligen för att tjejerna klarar sig i alla fall och att detta är över nu snart. Jag har inte varit ute på över en vecka mer än när vi åkte från sjukhuset. 


Några söta tomtenissar var i alla fall här och knackade på i helgen.. nu är det ju så att jag inte vet vem det är ifrån. Ingen erkänner och jag vågar ju inte fråga runt till alla haha. Vill ju få veta vem som varit så gullig och gjort detta för oss. Allt sådant värmer otroligt mycket och sprider lite glädje i allt det jobbiga. Så tack till er som tänkte på oss!♡ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0