tenta

Så sitter jag på tåget ner till Malmö för att göra tentan i läkemedelsberäkning. Har pluggat så mycket det gått och det har känts bra hemma men jag är ändå nervös. Var ju tre år sedan min hjärna användes på detta sätt så får se hur det går. 
Inser hur lite tid jag kommer vara hemma sen. Nu ska jag ner för en tenta på max två timmar och jag kommer vara hemifrån ca 6 timmar ändå. Hur ska det bli sen när jag har hela dagar nere i Malmö. Ångest bara av att tänka på det men detta måste göras. Har ju haft tre helt underbara år hemma med tjejerna och det är långt ifrån alla som kan vara hemma så länge. Och nu blir det ju bara en liten mjukstart inför hösten så det känns ändå bra. 
Håll nu tummarna för att detta går vägen!!



Kommentarer
Karin

Detta klarar du, jag tror på dej det vet du kram karin

2016-04-05 @ 19:05:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0