Wilma 1 år!

Älskade, söta, underbara lilla Wilma fyller 1 år idag! Herregud så fort det gått. Mycket har hänt detta året, positivt som negativt men vi har blivit starkare tillsammans och jag älskar att se våra barn utvecklas och växa upp! 
För ett år sedan vid denna tiden låg jag och mös med en liten tjej.. den känslan när man ligger inne på BB och har all tid i världen att mysa med sin lilla bebis som precis kommit, den är helt underbar. Man behöver inte tänka på något annat. Det hade jag velat göra om mååånga gånger! Minns att wilma sov hela natten och åt ingenting utan bara sov och sov.. jag låg dock vaken nästan hela natten och bara tittade på henne, kramade henne och höll om henne! Robin han sov.. och sov haha! Men jag kunde inte för jag var så uppe i varv och kunde inte sluta titta på min lilla tjej! Jag är så glad och tacksam för att wilma kom till oss. Även om det inte var jätteplanerat så var det verkligen meningen. Att se Alicia och Wilma tillsammans är det bästa som finns. Båda är så omtänksamma och jag tycker det är häftigt att se dessa drag i barn så tidigt. Har Alicia skadat sig eller något så är wilma snabb på att komma och krama om henne. Sover hon så vill hon gärna mysa med henne och tvärtom. Visst det är lite väl hårda tag och mycket tjatande om dagarna men även mycket kärlek. 

Nu har vi har kalas för loppan och hon fick ett så fint kalas med många som kom. Jättefina presenter verkligen! Tack till er alla♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0