vecka 4

Nu går jag in i fjärde veckan med hälsocoacherna. Allt känns bra fortfarande. Vikten rasar inte längre utan nu går jag ner sakta men säkert. Upp vissa dagar och sedan ner ännu mer. -6 kilo nu i alla fall och fem cm runt magen. Men det tar tid att ändra sin livsstil och på ett sunt sätt nå sitt mål. Vill inte rasa snabbt för att sen gå upp allt igen eller ännu mer. Sprang en runda igår och jag kunde springa igen utan att få ont i vaderna! Alltså det är så skönt att kunna springa utan smärta! 

Igår var vi på hotellbrunch med barncancerfonden ju. Herregud med godsaker där fanns. Allt som man önskar på en hotellfrukost. Pannkakor, våfflor, väldigt goda frallor.. ja allt. Jag tog ägg och lite grönsaker med vatten. Känns så bra när jag utsätts för frestelser men lyckas stå emot!:) 
sedan åkte vi till barnens farmor och farfar där Alicia och wilma fick lite fika och Alicia körde farmor på hojen!;)
En bra helg som va över alldeles för snabbt. Nu har vi en dag för oss själva så vi får se vad vi hittar på!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0