träning

Ni vet att jag har problem med vaderna. Två operationer och fortfarande har jaha fått ont i flera år efter 500 meter ca. Kan max springa 1 km och då har jag oftast väldigt ont sen men ja brukar ibland bita ihop och försöka gå och springa lite. 
Idag stack jag ner till elljusspåret och gick första varvet med mogge. Joggade lugnt ett par 100 meter för att värma upp ordentligt. Bestämde mig för att försöka jogga så länge som möjligt på andra varvet. Och jag klarade första halvan utan att få ont.. kände lyckan i hela kroppen över att klara detta då jag Joggade på. Jag klarade hela slingan på ca 2.6 utan att stanna och utan att få ONT överhuvudtaget!!! Kände ingenting i vaderna när jag va framme eller när jag kom hem. Den känslan alltså!!! Minns inte när det hände senast. Va så skönt att jogga och kunna utmana sig själv konditionsmässigt istället för smärtmässigt. Att veta att jag klarar hela slingan och säkert ännu mer! Hoppas verkligen detta håller i sig!! 

Jag tror faktiskt att främsta anledningen till att jag inte fick ont är kosttillskotten som jag äter. Hört många som blir fri från smärta och problem men trodde aldrig det skulle hjälpa mig med vaderna! Två veckor in i programmet och redan sådan skillnad! Så glad;););) sen att jag är fem kilo lättare är ju ett plus också!:)


Kommentarer

Jag hejar på dej. Vad var det för kosttillskott.
Karin

Svar: det är lite olika från fitline. kan göra ett inlägg om det så ser du vilka det är!:) tack!!
Jessica

2015-09-21 @ 18:09:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0