nu kör vi

Jag har ju skrivit om att jag skulle börja med hälsocoacherna... i morgon kör jag igång. 3 månader och det kommer säkert bli tufft emellanåt. Därför har jag beslutat mig för att skriva lite uppdateringar här och i vilken fas jag befinner mig i. Är lättare om omgivningen vet om det. Nu behöver ni verkligen inte ta fram någon fika för min del där ja kommer på besök.. Blir nog inte att äta middag borta så mycket heller, inte i början i alla fall. Det kommer krävas planering men det ska bli spännande. Kul att se hur kroppen reagerar och hur man kommer att må och se ut efter dessa tre månaderna. Ska bli skönt att göra något åt kroppen nu tillslut. Kört en del själv men inte särskilt aktivt ändå sen ja fick veta att jag skulle börja med detta. Så nu har jag frossat hela helgen på godsaker så nu vill jag inte se sådant på ett tag!!
I morgon börjar jag med en utrensnings vecka. Första veckan får jag endast äta protein. Och inte nöt eller fläskkött. Inget tuggummi och inget salt! Två saker jag är lite beroende av så detta ska bli spännande. Ingen sås heller.. nä ingenting mer än protein och lite kryddor. Eller ja tillskotten som jag ska ta då ju. Sen nästa vecka lägger man till grönsaker och sedan har man lite olika faser där man får äta olika saker. 
 idag var vi och bowlade med lilla loppan.hon tyckte det var jättekul! Va bowling of hope så pengarna vi betalade banan för gick till barncancerfonden! Då kan man absolut unna sig lite söndagsnöje. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0