lördag :)

Lördag morgon och vi sitter nerbäddad i soffan och ser på barnkanalen. Alicia är väldigt gosig på morgonen och vill gärna sitta en stund innan det är dax för bus. Inget mig emot för jag är ingen vidare morgonmänniska heller och wilma brukar somna om igen en stund efter gröten. 
Idag kommer Benson hit en sväng så ska vi se vad vi hittar på :) 

Igår var jag så sjukt trött. Åt bara protein torsdag och fredag och det kändes fredag eftermiddag. Tålamodet va jättedåligt och jag var så irriterad på allt. Ville bara lägga mig och sova. När Robin kom hem så tog han barnen till lekplatsen och jag tänkte först lägga mig och vila. Men jag ångrade mig.. det brukar jag bara bli ännu segare av. Så jag packade ihop lite saker och drog på ett spinning pass, duschade där och bastade efteråt. Så skönt och jag var mycket piggare sen. Stolt över att jag numer prioriterar träningen mer än innan;) 
I morgon ska vi iväg och äta hotellfrukost med barncancerfonden södra. Jag glömde lite bort när jag anmälde oss att jag inte får äta särskilt mycket av det som brukar vara gott på hotellfrukost men där är ju säkert något! Och Robin och barnen får ju äta massa gott;) 
igår när jag var så sjukt trött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0