kosttillskott

Har fått frågor om vilka kosttillskott det är jag äter så tänkte skriva lite snabbt om de för er!
Jag äter kosttillskott från Fitline. Det kostar en del men det är det enda jag betalar för under dessa månader. Första månaden betalade jag 1900 kr och hädanefter är det nog runt 900 har jag för mig. 

  på morgonen dricker jag ett te som är vätskedrivande och ska rensa ut slaggprodukter. I det blandar jag activize som är uppiggande och innehåller mycket B-vitamin som minskar trötthet och är bra för hår och naglar bla. 
Jag tar även aminosyretabletter 

Efter varje måltid dricker jag restorate som innehåller massor av viktiga vitaminer och mineraler! 

Till lunch tar jag basic som innehåller olika fibrer, vitaminer och levande bakteriekuktur som är bra för tarmarna.

Jag är väldigt nöjd än så länge och detta funkar toppen för mig. Verkar vara bra produkter även om jag inte kan allt för mycket om sådant här. Men som sagt så försvann smärtan i vaderna efter bara två veckor. Återstå att se om det håller i sig men inte känt något än. 

Många frågar hur länge jag ska gå på denna dieten och blir chockade hur jag ska klara det så länge. Mitt mål med detta är inte att gå ner massor i vikt och sen återgå till mitt normala liv. Mitt mål är att ändra min livsstil, rensa kroppen, få energi, minska matportionerna och bli av med sötsuget. Jag har kunnat äta så stora portioner mat utan att bli mätt och nu kan jag knappt äta en normal utan att bli supermätt. Så mitt mål är att fortsätta ha en sund livsstil men självklart unna mig saker i lagom mängd.

Hoppas ni fick lite mer svar annars bara fråga igen!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0