full fart

Knappt någon tid över nu för tiden.. händer mycket hela tiden men efter wilmas kalas i morgon så blir det nog lugnare. Ville bara säga att tjejerna mår bra, lite snoriga fortfarande men vem är inte det nu för tiden. Tycker alla är sjuka! Alicia var på förskolan ett par timmar idag. Vet inte hur mycket jag vågade ha henne där så hon fick va ute och sedan in och äta bara och sen hämtade jag henne. Går så mycket där nu och oftast smittar det ju innan man märker att barnet är sjuk. Jag hade i alla fall en glad tjej att hämta för hon älskar verkligen att vara där!

I morgon är den stora dagen! Wilma fyller 1 år!! Det har gått läskigt snabbt samtidigt som det känns som att hon alltid funnits hos oss. Är så konstigt det där med tidsuppfattning nr man fått barn.. för ett år sedan hade jag så ont. Plågades av foglossning och ischias och ryggen låste sig stup i kvarten oavsett om jag stod upp eller låg ner. Många gånger fastnade jag i soffan och kunde seriös knappt komma upp. Kunde ta en timme innan jag kunde gå och kissa och jag bara grät! 
Därför är det så skönt att kunna gå och träna nu utan smärta. Bara köra på och låta svetten rinna!! Va på spinning igår och jag tänkte faktiskt på hur ont jag hade för ett år sen och det gjorde att jag körde på ännu mer. 
På måndag kör jag igång med hälsocoacherna och ska följa deras kostschema. Ska bli spännande men tufft. Behöver det så mycket och jag ska försöka skriva om de olika faserna här och hur jag mår. Kan vara kul att kolla tillbaka på! Nu ska jag sova för har massor att göra i morgon! Fotografering på förskolan, leka med wilma och se till att hon har en bra dag, baka tårta, laga mat, städa och duka. Själv me två barn... vi får om det står någon mat framme vid 6 tiden eller alla får en uppgift var. Vilket som så blir det kul för de kommer för att fira wilma!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0