frestelser

Då och då dyker frestelser upp och jag har blivit utsatt för en hel del frestande saker dessa veckor. Men det har inte varit så svårt att stå emot ändå faktiskt så igår bestämde jag mig för att vi skulle baka. Vet att Alicia älskar att baka och finns ju alltid någon som vill äta. Hon va så duktig min lilla bagare! Tyckte det var jättekul och hon fick göra allt själv nästan. Idag fick hon även lite gäster så hon kunde bjuda på sina muffins och de va nog godkända!;) 
okej jag hjälpte till lite på slutet!;)
 lite bilder från senaste dagarna. Märker att våra tjejer är glada för att räcka tungan!;)




Kommentarer

man blir glad när man tittar på fotona av barnen
kram karin

2015-09-27 @ 19:39:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0