Dag 6

Nu har jag endast ätit protein i 6 dagar.. trodde detta skulle vara jättejobbigt, äckligt och tufft. Men det har gått förvånansvärt bra. Haft ett par svackor där jag blivit väldigt trött, yr och huvudvärk men då har det oftast berott på att jag slarvat med vattnet. Maten är ju lite tråkig såklart men har inte så mycket sug efter annat. Gäller att inte utsätta sig för så mycket men är inte alltid så lätt. Man träffar folk på frukost, fika och middag. Men alla dessa saker har jag klarat av utan större problem! 
Tror faktiskt att jag kommer må mycket bättre när jag är klar med denna resan;);)

Idag är det tredje dagen för Alicia med kortison. Förra omgången märkte vi ganska tydligt av kortisonet men denna gången inte så mycket. 
Idag tog vi oss ut till Höganäs och walk of hope där. Köpte lite lotter och bidrog till en bra sak:) sen åkte vi till lager 157 och köpte lite kläder till Robin och tjejerna;) 
Resten av dagen var lugn med besök från Malin och Christofer och mamma och syrran ikväll;)
Alicia fick träffa spindelmannen, han var kul på avstånd men lite läskig på nära håll;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0