dag 2

Jag sköter mig och det går faktiskt bra. Inget sug alls efter sötsaker! Kan bero på att jag tröttnade på det i helgen också;) enda som är lite jobbigt är att inte ha någon sås till fisken eller kycklingen men ja får ha pressad citron och det hjälper mycket. Måste vara noga med att dricka mycket annars kommer huvudvärken snabbt fram men sköter jag mig med vattnet bara så känner jag inte av den. Känns faktiskt bra än så länge och jag är så motiverad. Klart det inte är superkul att bara äta protein men det är så kort stund av mitt liv så det klarar jag. Är ganska intressant att se hur kroppen reagerar. Kissar en massa och det är ju bra för då rensas kroppen på massa skit. Idag har jag varit pigg också. Igår va jag väldigt trött på eftermiddagen och ville bara sova. Idag har jag lyckats hålla igång bra hela dagen och det är först nu vid tio som jag känner mig riktigt trött men det brukar jag alltid göra vid denna tid! Så nu ska jag ladda om batterierna till dag 3!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0