söndag

En lugn helg är nu förbi. Alicia har varit ganska trött denna gång. Vill ha nappen och snutten mycket oftare än vanligt, svårare att få igång att leka och är vi ute på något så vill hon hem ganska snabbt. Så vi har kollat film, ritat och målat och lite andra lugna saker mycket. Men hon har ju såklart haft pigga stunder också och då har vi passat på att gå ut och leka. I förmiddags gick vi ut och plockade lite löv och kastanjer. Får se om vi kan göra något pyssel med det i morgon. 

I eftermiddags var jag ute och sprang med mamma, Johan och Denise. Tog ett varv i elljusspåret på 2.5 km. Förbättrade tiden till 15.17 så det går framåt. Är så nöjd att jag kan springa hela tiden och nu hålla ett ganska okej tempo. Är roligt när man ser på tiderna att man förbättrar sig;)igår hade jag ju ätardag så det var skönt att komma ut och springa lite idag. 

Igår passade mamma tjejerna så jag och Robin kunde åka till Väla och shoppa lite. Det var längesen vi kunde gå där i lugn och ro och shoppa kan jag säga! Är där inte allt för ofta längre och när jag väl är där så är det oftast bara in och köpa det vi ska ha och sedan hem igen. Robin fick köpt två nya jeans och två tröjor. Wilma fick ett par nya skor nu till vintern och Alicia nya leggins och koftor då hon växt ur sina gamla. 
Jag fick även en liten tidig födelsedagspresent av Robin, ett par nya skor, två nya träningsbyxor och ett träningslinne. Perfekt för jag tänkte köpa detta själv men det sved i plånboken!;) invigde ett par av byxorna idag och så sköna de va. Tips till er som joggar, köp på hm winter jogging tror jag de hette. Lite varmare än vanliga träningsbyxor och såååå sköna. 
morgonpigga barn kl 06 i lördags! 
sådana bilder hittar jag ofta i min mobil nu. Wilma hittar min telefon och lyckas själv ta selfies. Vet inte hur många jag ha nu men är alltid lika kul när jag ser att hon har tagit nya! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0