resultat

Jag fortsätter följa mitt kostprogram. I måndags hade jag gjort halva tiden, 6 av 12 veckor avklarade och det har gått så fort och väldigt enkelt. Känns absolut inte svårt att fullfölja detta utan börjar redan tänka på att köra en ny omgång efter jul igen. Känns inte så lönt innan julen. Kommer ju dock fortsätta äta och träna bra. Idag visade vågen -9.5 kilo och i måndags när jag mätte var det över 30 cm som försvunnit mätt på olika delar på kroppen. Om någon är intresserad så tänkte jag skriva lite mer om hur hela kostplanen är upplagd och vad jag får äta och inte. Får många frågor om vad jag ändrat på men framför allt att jag utesluter allt socker utom på lördagar är en stor skillnad för mig. Även mycket mindre mejeriprodukter. 

Alicia verkar ganska pigg idag. Ingen feber och bara vanlig förkylning. Wilma har ju också blivit förkyld och jag tycker så synd om henne så fort hon blir snorig. Hon gillar det inte alls och blir många tårar när man ska torka näsan hela tiden. Men så är det i dessa tider. Jag har i alla fall bestämt att vi ska bli hårdare nu med handsprit och handtvätt här hemma och när vi är ute. En sådan enkel sak kan förhindra mycket. Så kommer ni till oss så tvätta gärna händerna och sprita (står framme)! Vi är så tacksamma att vi klarat oss ifrån att vara inlagda under hela denna tiden så vi vill gärna kunna hålla ut hela vägen in i mål! Vågar knappt skriva det för då slår det väl till! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0