pomp de lux

Igår hade jag ett pomp de lux party här hemma. Är ett märke som säljer barnkläder, väldigt fina kläder enligt mig;) kom massa härliga mammor och shoppade och fikade. Tack till er alla som kom!;) vi köpte en kofta till Alicia, tröja till Wilma, vars en softshelloverall till tjejerna med en matchande mösshalsduk.. haha kommer inte på vad det heter!;) 
Blev fullt med folk och kläder o vårt vardagsrum. Trångt och mysigt; )

Nu ska jag snart upp till Alicias förskola på utvecklingssamtal. Sen blir det träning ikväll. Ligger 1 kilo plus sen helgen fortfarande. Tror dock det beror lite på stress och att jag glömmer dricka tillräckligt med vatten. Så hoppas det kickar igång nu igen med lite resultat. Igår fixade jag frallor med olika pålägg, ost och kex och godis. Fuskade inte med något så det kändes bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0