laddar inför helgen

Så är snart helgen här.. helgen som jag ska upp till Stockholm och min älskade och saknade Malin! Denna gången ska jag åka utan barnen och det är blandade känslor. Har aldrig varit ifrån dom så länge och det kommer bli tufft. Velade länge på om jag skulle åka eller inte men kände tillslut att klart jag ska! Jag behöver det verkligen. Jag får facetima och prata mycket med dom så kommer det gå bra. 

Så i morgon kl 13 flyger jag och syrran upp och möter upp Benson, Anna, Malin och jennika som kommer upp lite tidigare än oss. Ska få tillbringa helgen med mina absolut närmsta och bästa vänner och det ska bli så kul. På lördagen ska Malin och Linus ha oktoberfest:) en helg full av roligheter tror jag det kommer att bli! Får nog ta tag i att börja packa lite snart men känner jag mig själv så kastar jag ner lite saker snabbt i morgon innan vi åker. 
gammal bild på mig med Malin L & Malin M:) i helgen får vi ta lite nyare bilder tror jag! ;)


Kommentarer

tre härliga tjejer.ni kan behöva en trevlig helg.
hälsa malin från mej,
karin

2015-10-15 @ 22:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0