hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en bra helg i Stockholm. Jag är fruktansvärt trött idag så blir väldigt lugnt förr oss. 
Helgen har varit jätterolig. Va skoj att få umgås med vännerna och shoppat lite. Festen var rolig men slutade mindre bra för mig som inte riktigt tålde spriten som förr så söndagen var hemsk. Spydde och spydde. Kl 3 skulle vi börja resa hem och denise var snäll och packade min väska så jag bara kunde gå. Klarade resan hyfsat bra även om det var bland de värsta jag gjort. Första jag gjorde när jag kom av planet var att spy igen. Men sen va det bättre och min familj kom och hämtade mig och det var så skönt att få krama om dom igen. Blev mycket mys resten av kvällen med två goa töser! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0