en bra helg

Söndagskvällen är här och vi har haft en väldigt bra helg. Igår hade jag min första dag då jag får äta vad jag vill.. efterlängtat men samtidigt lite ångestladdande. Va ganska nervös för att jag skulle tycka allt va så gott och fastna i gamla vanor och det kändes dumt att äta onyttigt egentligen. Men ska det va hållbart i längden så behöver man nog dessa dagar. Man måste ju leva och få slappna av ibland :) så jag och Alicia stack till Maxi på morgonen och handlade frallor.. åkte hem och stack ut och joggade lite mer än 3 km. Så skönt det va. Tog mogge med mig och han sprang så snällt med mig!;) kändes så lätt i kroppen och skönt. Jag gillar det där med att springa så länge man inte har ont någonstans. En riktigt frihetskänsla för mig att bara springa med bra musik eller podd i öronen. 
Efter en svettig tur så smakade frallorna extra bra och jag kunde börja njuta av min dag. Sen var vi och firade barnens kusin phoenix som blev 3 år. Va tårta och kakor.. och jäklar så sött allt smakade. Det va som rent socker i munnen en del saker och det är säkert för att jag ätit helt sockerfritt i fem veckor nu. Eller så var det väldigt söta saker haha. På kvällen kom mamma och Denise på middag och vi åt gryta som jag har saknat. Blev fruktsallad med glass till efterrätt och sedan lite godis som Snacks. 
 
I går på morgonen visade vågen -8 kg. Så skönt att ha klarat av att ha gått ner det på fem veckor. Gick ju dock upp mer än 1 kg igår men det försvinner väll snabbt igen hoppas jag. 
Blev även en joggingtur på söndagseftermiddagen som gick bra:) 

Wilma är fortfarande lite förkyld men är nog bra snart igen och Alicia är bra igen;) 
Får se vad måndagen har att bjuda på!
Älskar denna bilden som jag lyckades ta på tjejerna här utanför oss♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0