16:e behandlingen

Igår var vi nere i Lund för behandling igen. Vi kom fram till att vi nu bara har sex behandlingar kvar om allt går som det ska. Allt gick bra igår i alla fall. Mycket bättre än senast. Hon var lite ledsen men bara en liten stund och det gick över fort. Idag har hon varit lite påverkad av kortisonet som hon ska ha i fem dagar nu. Svårt att komma till ro. Halv elva somnade hon nu ikväll. Vi bäddade ner oss i vår säng och kolla på tv så somnade hon. Wilma sover hos mormor och morfar ikväll. Vi var där och åt så fick hon vara kvar för hon sov ju ändå så gott där redan,) så lite sovmorgon får vi nog antagligen då jag tror Alicia kommer sova en stund. 

Idag hade jag min sista dag då jag bara äter protein. Har haft dessa dagarna två gånger i veckan nu och en dag går bra men andra brukar jag vara väldigt trött på. Men nu slipper jag dessa dagar och på måndag får jag börja salta maten igen. Varit helt utan salt i en månad nu ju. Nästa lördag får jag äta vad jag vill!:):) 
Nu ska jag gosa ner mig med min loppa som sover gott intill mig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0