1-års fotografering

När Wilma fyllde 1 år så fick vi presentkort av hennes farmor och farfar att ta 1-års bilder. Så idag var vi iväg jag och wilma;) hon tyckte det va jättekul i början men i slutet var det svårare att få fram ett leende och det blev nog mer allvarliga blickar där haha. Fick snabbt se en bild när jag kom hem och det var så kul att få ett litet smakprov!;)
Vår lilla söta gullunge vad jag älskar dig!!! Jag tycker hon ser så stor ut på bilden.. det är något med blicken tror jag.. och allt.. alltså så stor och jag hänger inte med!! Hon är verkligen inte en liten bebis längre. På måndag ska vi tillbaka och se resten av bilderna!

Illamåendet var bättre i morse där jag vaknade.. dock kom det tillbaka lite smått efter frukosten men det varade några timmar och försvann sen igen.  Hoppade ändå över träningen idag då det inte kändes riktigt bra att gå på ett spinningpass även om jag mådde bra på eftermiddagen. 

Istället åkte vi till barnens farmor och farfar där deras kusin från Skottland va hemma en snabbis igen:) hela ligan samlades och det var fullt ös haha! dom blir några stycken när de samlas alla!;) ändå saknades en liten kusin till som också bor i Skottland. Kurtsson-familjen alltså!:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0