upp och ner

I morse sjönk febern så jag åkte till ullared. Mamma hade barnen och hade koll på Alicia. Va feberfri hela dagen och allt gick bra. Jag fick köpt mycket så det va skönt att ha det gjort. 

När jag kom hem hade febern ökat lite till 37.7 men inte mer än så. Sen ett par timmar senare va den 38.4 och hon började få massa prickar på kroppen. Främst mage och rygg men ringde till onkologen i Lund och de tyckte jag skulle åka in direkt. Kl nio var vi inne i Helsingborg och nu sitter vi och väntar på provsvar. Läkaren tyckte det såg ut som virusprickar så nu håller jag tummarna att det bara är det och att värdena är bra så vi får komma hem snart igen! 

Men känslorna innan läkaren hunnit titta på.vad det kan vara och innan man är inne är jobbiga.. många tankar snurrar och man vet aldrig om man blir inlagd eller ej. Vi har som sagt haft tur verkligen att få va hemma så hoppas det blir så även nu. Alicia sitter och tittar på pippi och är ganska trött nu. Kämpat med att få i henne Alvedon då febern fortsätter stiga o va nu på 38.7. Hon gillade inte den och det var en riktig kamp. Halva gick i sen hade jag inte hjärta att försöka mer! Klöktes och hade sig.. Vill bara hem nu och bädda ner oss i sängen!!


Kommentarer

Hoppas allt blivit bättre kram Karin

2015-11-03 @ 10:07:25
Anonym

Lilla hjärtat! Hoppas hon mår bättre idag kramar från Sofia och Lance

2015-11-03 @ 11:41:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0