torsdag!

Vi har det bra här hemma. Tjejerna är friska och wilmas prickar är på väg att försvinna. Tror på höstblåsor faktiskt men jag är glad att Alicias medicin fungerat och hon har hållit sig frisk;) 
Hon har kunnat vara på förskolan denna veckan och det är jag så glad för! 

Dagarna har rullat på så snabbt denna veckan så jag vet knappt vad vi har gjort! Har tränat en del i alla fall då jag nu är inne på nästa sista dagen på dessa tolv veckor med hälsocoacherna. Jag är väldigt nöjd och även om jag gått ner några kilo så är jag nog främst nöjd med att smärtan i vaderna i stort sätt försvunnit helt!! Detta gör att jag kan träna saker jag gärna vill och med glädje! Ska sammanfatta mina resultat sen så får vi se om jag uppnått mitt mål!;) Alicia har börjat somna lite här och där nu i veckan. Säger inte till innan att hon är trött heller utan helt plötsligt sover hon:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0