tips

 
Måste tipsa om denna omtalade boken. Det sägs att barnen lätt ska somna till den men jag var väldigt skeptiskt. Alicia vill så gärna höra slutet på alla sagor och somnar inte ifrån något. Ska titta på bilder och sådär.. men så fick vi denna av mina syskon och Gud så bra den är!! Alicia somnar varje gång, nästan alltid innan den tagit slut. Varvar ner jättebra och somnar så gott. Nattningarna har blivit mycket bättre även om det kanske är lite tjatigt att alltid läsa samma saga men det kan jag lätt göra när hon somnar så bra. Funkar säkert inte på alla barnen men hos oss är den väldigt populär! Värt att testa!

Vi har varit ute och hoppat i vattenpölar och gått en runda. Alicia fick va hemma från förskolan idag då det ev går magsjuka där och det vill vi absolut inte ha!! Så en mysig dag till tillsammans fick vi! 
I morgon fyller jag år och eventuellt ska vi åka och bada på något badhus.. får se om jag får med mig några från familjen bara haha! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0