så ja..

Igår fick Alicia äntligen gå till förskolan igen. Ringde på morgonen för att kolla så där inte går något men fick klartecken att komma och gissa om det var en glad tjej som gick dit. Va så kul att hon skulle få leka med kompisarna och hon hade haft det jättebra. 

MEN så vaknar wilma med feber idag.. På det igen och försöka hålla isär dom för att minska risken att Alicia ska få det. Alicia missar en dag till på förskolan för man skickar ju inte dit om syskonen är sjuka!! Mina föräldrar kommer dock och hjälper mig så Alicia kan få vara där en stund. Men nu är jag ju klart på helspänn att Alicia ska få feber så vi måste åka in.  
Wilma ligger nerbäddad hos mig nu och myser, är ju ganska mysigt när dom är lite småvarma och gosiga om man nu ska se något positivt med det. 
Det är nog bara att vänja sig med att denna årstiden är här och alla sjukdomar så med, bara det håller sig till lite förkylning och feber så går det an...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0