nya overaller

På Pomp de lux partyt så köpte vi nya overaller till barnen. De kom i torsdags så vi har hunnit testa dom några gånger nu och barnen gillar dom. De håller värmen bra nu och dom kan röra sig väldigt lätt i dom. Alicias är en aning stor men det gör inte så mycket utan hon kan leka bra ändå. Perfekt för då kan hon förhoppningsvis ha den länge. De fick ju sina små mössor till som jag tänkte kunde vara bra i vinter när det är lite snö och kallare men var ju tvungen att testa även dom lite. Dom såg så söta ut haha. 
Suddiga mobilbilder men bättre än inget! :)

Igår hade vi en väldigt mysig middag hos mamma och pappa. God mat och jag var så mätt när vi kom hem! Alicia ville inte alls med oss hem utan skulle sova hos mormor och morfar så det fick hon göra. 
Nu har vi precis varit hos Robins morfar och Berit och vad goda bullarna såg ut att vara!! Jag stod emot men detta var väldigt svårt! Får nog återkomma en lördag och smaka dom sen haha!;) barnen hade så mysigt och fick fina saker med sig hem! Tack för en trevlig fika!

I morgon ska mamma passa barnen då jag ska upp till ullared och shoppa! Skönt att få gjort det innan julen, jag brukar alltid vara där precis innan jul annars. Men nu är det lite mer i god tid!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0