nöjd

Jag nådde ett delmål idag och nu är jag färdig med denna omgången. Resultatet blev -12 kg och -64 cm mätt på olika ställen på kroppen. Känns ganska bra faktiskt. När man håller ut måttbandet runt magen och benen och ser skillnaden så känns det rätt sjukt, och skrämmande. Men så gött när jag inser vilken skillnad det är och att allt kämpande gett resultat. Som sagt så är jag inte klar och helt nöjd än utan detta kommer ett tag men jag ska njuta av julen lite nu men samtidigt hålla igång träningen. 

Idag har jag haft mysigt besök av Emelie och Tom! Var så längesen och vi hade alldeles för lite tid men kul att vi kunde få ihop en stund i alla fall! Tack för att ni kom♡
Nu kommer snart Robin hem och helgen kan börja. Jag ska åka ner till hemmakväll och köpa godis till helgen;) känner att jag kan unna mig det nu! 
I helgen ska vi iväg på firmafest med Robins jobb. Ska vara i Malmö och sova över och barnen får vara hos deras mormor och morfar. Sedan åker vi direkt från Malmö till Helsingborg för att gå på julbord med barncancerfonden. Fullspäckad helg med massa roligheter och nu hoppas jag att inget kommer emellan.. jag vågar aldrig boka in något helt för lite feber kan ju ställa in allt för vår del. Men det verkar som att vi ska kunna komma iväg!!:) 
Ha en trevlig helg på er, visste ni att ni kan klicka på det lilla hjärtat för att gilla ett inlägg?;)


Kommentarer

Önskar verkligen en trevlig helg roligt att du o Robin får rå om varandra också, Kram Karin

2015-11-27 @ 18:27:28
Sofia Mackintosh

Grymt jobbat! Det syns på dig och du strålar. Hoppas ni får en toppen helg. Kramar

2015-11-27 @ 18:46:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0