nej nej nej!!

Wilma var feberfri hela morgonen och dagen så jag tog och hämtade upp Alicia så dom kunde va tillsammans på avstånd resten av dagen. Var ju tvungen att ta prover på Alicia. När jag ändå var på bvc så tänkte jag att de kunde kolla på wilmas utslag hon fick vid blöjan igår. Ville se vad jag skulle smörja med. När vi tar av byxorna så ser vi prickar... och ännu fler under tröjan!
"Har hon haft vattenkoppor" frågar bvc sköterskan mig  (som va ny för oss då vår var ledig).. Fick en klump i magen direkt och sa nej! 
"Inte omöjligt att det är det hon har.. det eller höstblåsor". Jaha! Där står Alicia precis bredvid och jag ångrar att jag var så dum och hämtade henne. Har ju kollat så noga efter prickar och allt men inte sett några. Ringde Lund och nu sitter jag och väntar på att läkaren ska ringa mig. Vet inte om man kan göra något för att förhindra att Alicia får det OM det är vattenkoppor. Väntan är jobbig och jag kan bara vänta ut lite till för att se hur prickarna utvecklar sig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0