mammahelg

Tittar in snabbt här o säger hej! Är i Båstad nu på mammahelgen med barncancerfonden och har precis ätit middag! Är så bombad med känslor, tankar,funderingar, tankeställare... ja jag har fått höra hemska saker idag. Saker folk inte ska behöva gå igenom och absolut inte barn! Folk dör i detta och det har folk drabbats av som är här... ord räcker inte till! Nu ska jag lägga mg och jag kommer nog behöva flera dagar för att återhämta mig från detta för det tar mycket på en.. samtidigt som vi är här och vilar upp oss och har det jättebra och lyxigt. Hatar bara anledningen till att alla dessa härliga mammorna har sammanförts och umgås!!!
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0