hemma med feber.. igen

En vecka senare och samma sak igen. Fick i alla fall komma hem vid tio på förmiddagen så var inlagda i 7 timmar. Kunde slumra till lite och sedan åt vi frukost och tittade på tv. Alicia var pigg på morgonen och hade bara 37.5 på deras temp. Så vi fick koma hem då hennes värden var bra. När vi kom hem så hade hon dock 38 grader och har haft hela dagen så har legat i soffan nästan hela dagen. Efter 4-5 tiden piggnade hon till lite igen och var faktiskt uppe och lekte lite. Nu får vi se vad det blir av det här och hur hon mår i morgon. 
Behöver knappast säga att jag varit helt färdig idag.. magen har varit orolig och blir klart påverkad av allt. 
Hoppas så hon blir frisk till torsdag så hon kan få sin behandling så vi inte behöver skjuta upp den. 

Tack för responsen på inlägget häromdagen! Jag menar inte någon speciell person eller att klanka ner.. utan bara påminna om att vi inte alltid mår så bra som det kanske verkar, varken jag, Robin eller Alicia. Men jag är sämst på att visa det eller berätta det.. säger oftast att allt är bra så ni får gräva på djupet haha! Men tack för ert fina stöd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0