feberfri

Hela dagen har hon varit feberfri, så skönt! Ser ut som att hon kan få sin behandling i morgon som planerat. Idag var ju Robin hemma och det var så skönt. Alicia var ganska seg och trött direkt när hon vaknade men idag fick hon ligga kvar och gosa i sängen så länge hon ville. Sen åt vi frukost men då blev hon trött igen så vi gick och satte oss i soffan. Trodde hon skulle somna ett tag för hon var så trött och då kände jag vilken tur det var att Robin var där. Nu kunde jag sitta med henne och ge henne den tid hon behövde för att samla energi och sen orkade hon leka en liten stund igen. Sen bäddade hon ner sig i mogges bädd och skulle vila igen.. ett par gånger gjorde hon detta på morgonen. Sen var vi tvungna att åka ner och ta prover på henne inför i morgon och då piggnade hon till faktiskt. Gick jättebra där så vi tog en liten sväng till stan för att fixa lite på apoteket till alicia. Gick in på Åhléns och köpte ett pippi memory som vi kan spela när hon är lite trött men så man ändå aktiverar henne. Så idag var en bättre dag och jag har fått samla lite kraft inför morgondagen. Behandlingsdagar brukar vara jobbiga. 

Känner att det är viktigt att jag kommer igång med träningen nu igen. Den ger mig energi så jag kom iväg på cirkelfys idag. Men det kändes i kroppen att jag inte är riktigt okej.. sådan skillnad från alla andra pass jag kört. Kroppen vägde bly men så skönt efteråt. Nu ska jag köra på för när jag mår dåligt så faller jag lätt in i osunda vanor och skiter i vad jag äter. Men inte denna gång!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0