feber men hemma

Vi fick komma hem igår. De är så snabba och effektiva där. Får ett rum direkt och de kommer och tar prover. Måste säga att det är väldigt skönt att slippa sitta på akuten i timmar bara för att få träffa en läkare. Nu va vi hemma på 2.5 timme så det var skönt. De tror att prickarna bara är virusprickar så det var en riktig lättnad. Febern håller i sig dock. Varit på 38.8  idag men har inte gett Alvedon. Jag tycker det känns så onödigt för jag vill att kroppen själv ska kunna ta hand om febern och genomgå den process den behöver för att bli frisk. Självklart gör jag det om hon verkar ha ont och må allt för dåligt av febern men nu har hon bara varit trött och då har hon fått vara nerbäddad med en film. Var ute en sväng i förmiddags och hon va så pigg. Sprang och lekte och hade sig så jag va säker på att febern måste ha gått ner då så kollade när vi kom in. 38.6.. själv ligger man däckad när man har feber. Men hon är en sådan kämpe. Hon låter sig inte knäckas och jag är så imponerad över hur stark hon är fast hon är så liten. Hon fixar behandlingen så bra och håller sig alltid bra i sina värden. Inte en gång har hon sjunkit i värdena!! Hon är helt enkelt bäst!!
Tack till alla er som hör av er! Värmer så mycket!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0