en mycket bättre dag

Idag känns allt bättre. Båda tjejerna är pigga och glada och vi är hemma och myser. Spelat memory, lekt med lera, målat massa teckningar och röjt lite. Varit uppe hos min farmor en sväng också och hälsat på och barnen älskar att komma dit. Så länge Alicia är pigg så har jag inga problem med att vara hemma med dom själv. Vi har det väldigt mysigt och roligt men klart roligare när Robin också är hemma. Men förra veckan funkade det inte och jag hade ingen ork att göra allt som behövdes och samtidigt räcka till åt båda barnen. Löste sig på bästa sätt och jag känner mig bättre nu. På onsdag ska vi till Lena och prata ut och det känns skönt att prata om det. Så nu hoppas vi att dom håller sig friska och pigga! Träffade dock barnens kusiner igår och idag har en feber så jag är på helspänn igen och håller mina tummarna att dom klarar sig! 


Idag ska jag iväg och klippa mig när Robin kommer hem, riktigt välbehövligt då det var väldigt längesen och det är så slitet! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0